רס"ר (במיל') באסל סויד, בן 32 מכפר פקיעין, נהג בגדוד 75, נפל בתאונה מבצעית בדרום לבנון. דודו, זכי, ספד לו היום (חמישי) אצל לוסי אהריש וג'קי לוי בגלצ: "הוא התגייס מיד אחרי 7.10 ושירת בלי לקטר אף פעם - נתן את חייו כדי לתרום ולעזור לאחרים".

"רדיפת לומדי התורה פוגעת בביטחון המדינה"
27:45

"לפני שמקבעים אתוסים - צריך לקבע את האמת"
08:33

רג’ין טייכנר לוי מספרת על מדברת על הזכרונות הקשים מהחטיפה לאנטבה
06:28