עדי רותם, לשעבר בכיר בשבכ ומי שהיה חבר בצוות המו"מ התייחס להמשך הלחימה והשיחות בדוחא אצל ספי ויניר בגל"צ הבוקר (ראשון): "הסיפור של המלחמה בעזה הוא לשרטט את השלב הסופי , אם אין תמונת סיום ברורה זה מקרין על המו"מ. כשיודעים מי רוצים שישלוט ביום שאחרי - אפשר לגזור אסטרטגיה בהירה יותר ולהגיע לתוצאות אחרות"

חרדים לא התגייסו לשריון? "הפסד עבורנו ולמדינה"
08:21

"לא נבליג ונכיל ירי מאיראן"
07:42

"חילקו אותנו לגליל פיתוח וגליל קיפוח"
07:06