סמ"ר נגב דגן, לוחם גולני בן 20 מהמושב דקל, נפל אתמול (חמישי) כתוצאה מפגיעת פצצה מרגמה בדרום לבנון. רמית, חברת מושב דקל בו גדל סמ"ר דגן, התראיינה היום אצל נורית קנטי בגלצ וספדה לו: "הייתה לו נפש מדהימה, הוא נתן את כל כולו, היה לו חשוב לשרת בצבא - איבדנו יהלום, הוא היה מלח הארץ".

גן ילדים בקריית מוצקין לא ממוגן כנדרש
07:51

חברת הראל הפסיקה קצבת סיעוד לאדם עיוור וחולה סרטן - בלי סיבה ברורה
14:06

"מקווה שנצליח להעביר את המטוסים האמריקנים לבסיסי חיל האוויר"
13:14