כתבנו הצבאי דורון קדוש פרסם היום (ראשון) כי רק לפני 3 שבועות צה״ל הודיע ליישובי קו התפר שמסביב ליהודה ושומרון על שחרורם של כלל כוחות ההגנה המרחבית במילואים ששירתו ביישובים והגנו עליהם מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר ועד היום. באמצע מאי, עזבו כוחות המילואים את יישובי קו התפר - ולא נותרו יותר חיילים באבטחת היישובים, למעט כיתות הכוננות של כל יישוב.

נחשפו הפרוטוקולים הסודיים ממבצע אנטבה
06:09

"הכיסאות זזו, חלקים נפלו מהתקרה"
07:33

חבריו של רס"ר באסל סויד נפרדים
02:02