א', מ"פ בהנדסה קרבית שנפצע לפני שבועיים בלבנון, התראיין היום (ראשון) אצל ירןו וילנסקי ושיתף: "הצלחתי היום לעמוד על הרגל בפעם הראשונה, שולח אהבה לחיילי שנפצעו גם - הם גיבורים".

אלפים השתתפו במצעד הגאווה בירושלים
01:59

מח''ט גולני היוצא אל''מ עדי גנון מסכם
03:15

"הבטיח צפון משגשג ואז עזב בגלל אזעקות"
07:30