De importtarieven die de Amerikaanse president Donald Trump al maanden wil, zijn vanaf nu echt van kracht. Voor goederen uit Europa gaat het om een tarief van 15 procent. Hoe slecht die deal is, zal de toekomst moeten uitwijzen. Hoe dan ook lijken we aan een nieuw economisch hoofdstuk begonnen. Is het tijdperk van de vrijhandel voorbij? En blijft het bij deze tarieven, of mogen we ons aan nog erger verwachten?
Journalist Ruben Mooijman | Presentatie Yves Delepeleire | Redactie Alina Churikova, David Beunk | Eindredactie Yves Delepeleire, Fien Dillen, Lise Bonduelle | Audioproductie en muziek Brecht Plasschaert | Chef podcast Alexander Lippeveld

Abortus splijt Arizona: wordt bij Verlinden écht op de vrouw gespeeld?
25:00

Hoe de hittegolf in Parijs politiek Frankrijk verdeelt
21:10

Kan Andy Burnham wat Keir Starmer niet kon als Brits premier?
23:19