In het eindejaarsinterview van Ben van der Burg kijken we terug op zijn verleden in de telecom. Na zijn carrière als topsporter raakte Ben gefascineerd door nieuwe technologie. De cutting edge bevond zich op dat moment in de mobiele telefonie. Met Ben spreken we over de opkomst van het mobiele internet, over wat hij in Japan meemaakte en hoe hij grote mediapartijen aan boord wist te krijgen voor de nieuwe technologie, die toen nog niet helemaal goed werkte.
Gast
Links
Video
Hosts
Herbert Blankesteijn & Ben van der Burg
Redactie
Daniël Mol

Het leven is een bug die techbro's maar al te graag willen oplossen
1:03:40

Ondanks 500 Technologen zijn we bar weinig opgeschoten
1:07:10

Waarom IT-architect een beschermd beroep moet worden
1:03:45