Vergeet Tesla, Apple en Microsoft. Hét nieuwe hype-aandeel is Nvidia.
Deze week overtrof het bedrijf de stoutste verwachtingen met z’n laatste jaarrapport. De omzet en winst braken alle records.
Beleggers lopen dan ook storm voor het aandeel. Is het nog de moeite om op die trein te springen, of is het Nvidia-aandeel stilaan te duur geworden? En welke bedrijven doen het zo mogelijk nóg beter?
De Tijd-journalist Beleggen Serge Mampaey geeft de antwoorden bij host Roan Van Eyck in deze extra aflevering van De 7.

24/06 | Vlaanderen neemt omstreden subsidies regionale luchthavens in vizier | Wereldwijde sell-off in chipaandelen | De kost van de hitte
14:49

23/06 | Belgische bouwsector leeft (tijdelijk) op | SpaceX verliest 400 miljard in één dag | Gezinnen krijgen voorrang op stroomnet
16:15

De 7 Extra | 10 Jaar Brexit: 'Ook de opvolger van Starmer zal het VK niet terug naar de EU leiden'
25:03