En deze week lopen wij door Hendrik Ido Ambacht. En niet zomaar door Hendrik Ido Ambacht, want Hendrik Ido Ambacht telt nog veel meer namen. Dat bespreken we natuurlijk in deze aflevering.
We komen in een bijzonder mooi winkelcentrum, waar de Hendrik Ido Ambachtenarees ervoor koos om binnen te blijven vanwege het weer, helaas. De missie van deze week was patat halen, of friet, zo je wil. Geniet met maten, want alleen kijken is maar saai.
📺: Youtube - Daar Gaan We Weer
✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu
🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast
📷: dgwwpodcast - Instagram
✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com

Daar Gaan We Weer Aflevering 27 - ‘De A2 tussen Beesd en Knp Deil'
29:26

Daar Gaan We Weer Aflevering 26 - ‘Amstelveen het media-experiment'
33:26

Daar Gaan We Weer Aflevering 25 - ‘Groningen'
39:43