אודליה וניר, היזמים והבעלים של סוכנות ניהול חנויות בפלטפורמות בינלאומיות, מספרים איך זה לעבוד מול אנשי אמזון ולמה ניתן לצפות בנושא כניסת אמזון לישראל. והם נורא חמודים יחד.

קומרסיישן בגליל עם רעי שלום, גרובים
43:09

קומרסיישן עם עילאי גרין, האחים גרין
44:20

קומרסיישן ברמת הגולן, עם מרינה פרוטסוב מיקב תל שיפון
42:52