En lillebitte cigaret eller to efter arbejde. En solstråle, der nærmest inviterer til fadøl med vennerne på en helt almindelig tirsdag. Lange dage på kontoret, som vi kører til – og fra – i den bil, vi så længe har drømt om.
Det lyder måske meget dejligt, men det er en del af forklaringen på, hvorfor danskerne meget oftere får kræft end andre befolkninger. Og hvorfor vi oftere dør af det.
I dag taler vi med Politikens sundhedsredaktør, Lars Igum Rasmussen, om de fatale kræftrekorder, de fleste danskere slet ikke aner, at vi har. Og vi spørger ham, om vi har hygget os så meget i Danmark, at vi risikerer at dø af det.
Vært: Johanne Lerhard
Producer: Inge Høeg
Research: Laura Dalgaard
Redaktør: Line Prasz

Står det iranske regime stærkere end nogensinde før?
25:20

Kan Starmers afløser få styr på Storbritanniens kaos?
20:27

Har du også postet penge i Elon Musks rumdrømme? Og ved du overhovedet, hvad du har købt?
26:30