Waarom nemen wij het de Russen kwalijk dat zij Poetin hun gang laten gaan? Deden wij in 2003 niet precies hetzelfde met onze leiders?

Toch nog aan tafel
27:26

De oorlog gewonnen, de vrede verloren?
37:49

Vredesbesprekingen in Zwitserland van de baan
22:54