Lobbyist Frans Weekers heeft nog hoop dat Nederland het hoofdkantoor van de nieuwe douaneautoriteit van de Europese Unie kan huisvesten. Dat zegt hij in BNR De Wereld. Namens de Nederlandse overheid is hij de gezant die het agentschap naar Nederland moet halen, maar volgens het FD is de kans klein dat dat een succesverhaal wordt. ‘We hebben zeker nog een kans, de race is nog niet gelopen’, aldus Weekers.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Lobbyist Weekers houdt hoop op komst Europees douanehoofdkwartier in Den Haag

Europees Parlement stemt over digitale euro
04:42

Ontvangst Taliban in Brussel is erkenning regime, ‘totaal ongepast, klap in het gezicht van miljoenen’
05:03

Minder cyberaanvallen en minder schade, maar Nederlandse bedrijven nog steeds onvoldoende weerbaar
05:19