Euronext verwacht dit jaar meer beursgangen op het Damrak. Dat zegt René van Vlerken, ceo van de Amsterdamse effectenbeurs. Dat terwijl de geopolitieke onrust op het wereldtoneel nog niet is verdwenen, maar juist weer oplaait nu de Amerikaanse president Donald Trump nieuwe invoerheffingen heeft aangekondigd. ‘Maar je ziet dat de reacties daarop minder fel zijn dan begin vorig jaar', licht Van Vlerken toe.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Euronext optimistisch over beursklimaat: meer beursgangen verwacht ondanks dreigingen Trump

Stikstofplan: bufferzone bij 100 natuurgebieden en extra maatregelen rond Veluwe
12:36

VNO-NCW: kabinet opent deur naar beter investeringsklimaat
10:26

Sjoerdsma: bij handelsmissie naar China is wel ruimte voor lastige onderwerpen
03:51