Nederland moet inzetten op zogeheten megaclusters, grootschalige hightech innovatiehubs, om landen als Zuid-Korea, de VS en China op het gebied van technologische ontwikkelingen bij te benen. Dat adviseert TNO. ‘Als hightech-Nederland willen we eigenlijk meer bedrijven zoals ASML', zegt managing director Arnoud de Jong van TNO.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Nederland moet investeren in hightechhubs: ‘Willen nog meer bedrijven als ASML’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01