De Verenigde Staten belanden in een milde recessie als de Republikeinen de Amerikaanse verkiezingen winnen. Dat concludeert ABN Amro op basis van nieuw onderzoek. ‘En een recessie in de VS is nooit goed voor de rest van de wereld', stelt Rogier Quaedvlieg, senior econoom VS bij ABN Amro.
Lees het hele artikel op bnr.nl: ABN Amro: Bij winst Trump belandt de Amerikaanse economie in een recessie

Nederland zakt naar laagste plek ooit op KidsRights-index: ‘Het is beschamend’
04:14

Zware klap voor Damen na Duitse beslissing: ‘Europese samenwerking verloopt niet zoals gehoopt’
04:59

Stikstofplannen uitgelekt: kabinet schrapt omstreden stikstofnorm met spoedwet
04:08