Ondernemers maken zich zorgen over de tolplannen van België. Het is de bedoeling dat buitenlandse automobilisten vanaf 2027 jaarlijks honderd euro betalen om door België te rijden. Vanaf dat jaar wil België een tolvignet invoeren. ‘Het geld is het probleem niet’, zegt Paul Teeuwen van VNO-NCW Brabant Zeeland. ‘Het gaat om de opeenstapeling van factoren die het ondernemersklimaat onder druk zetten.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Ondernemers willen Belgisch tolplan van tafel, ‘geld is niet het probleem’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00