Werkgevers hebben wel degelijk mogelijkheden om thuiswerkend personeel te monitoren. Volgens advocaat arbeidsrecht Pascal Besselink is de gedachte dat er helemaal niets mag onjuist. 'Dat wordt wel eens gedacht, maar dat is niet het geval. Het mag in sommige situaties wel degelijk.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: Monitoring van thuiswerkend personeel mag, maar voorwaarden zijn streng

Nederlandse cfo’s somberder over toekomst, onzekerheid ‘nieuwe normaal’
04:17

TNO en ASML bundelen krachten voor versterking Europese productie fotonische chips
04:59

Hoge prijs voor stroom tijdens hittegolf: dynamisch contract vanavond flink duurder
05:07