Iran staakt de communicatie met de Verenigde Staten en heeft een blokkade van de Straat van Hormuz en de Straat van Bab al-Mandab, die tussen Jemen en Djibouti ligt, op de agenda gezet bij de ‘As van verzet’. Dat meldt het Iraanse persbureau Tasnim. Iran eist een volledig staakt-het-vuren in zowel Gaza als Libanon.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Iran staakt communicatie met VS en eist nakomen staakt-het-vuren in Gaza en Libanon

EU-leiders scherpen drugsaanpak aan, ‘uitlevering Bolle Jos zal nog lange tijd duren’
10:08

Apple verhoogt prijzen door chiptekorten, ‘iPhones zijn al schreeuwend duur’
03:33

Kabinet onderzoekt toch locaties in Groningen voor nieuwe kerncentrale
04:33