NAVO-topman Mark Rutte is blij met de Amerikaans-Israëlische aanvallen op Iran, zegt hij in een interview met de BBC. Volgens Rutte is Iran een bedreiging voor Europa, Israël en de regio en is het niet alleen een onderdrukkend regime, maar ook een agressief regime, een terroristische staat. Volgens de NAVO-baas is een groot aantal Europese leiders 'extreem blij' met de Amerikaans-Israëlische campagne.
Lees het hele artikel op bnr.nl: NAVO-chef Rutte is blij met aanvallen op ‘terroristisch regime’ Iran

Jan Lammers haalt uit naar 'zijn' Zandvoort: 'Dat hebben we nooit gewaardeerd'
06:11

Bekende Britse goudroof leidt Fiod naar 70 miljoen euro op Rotterdamse rekening
06:42

Yesilgöz: Nederland staat open voor productie Amerikaanse wapens onder licentie
05:03