Russische staatshackers hebben via WhatsApp en Signal mogelijk gevoelige informatie buitgemaakt van Nederlandse overheidsmedewerkers. Dat meldden de AIVD en MIVD vanmorgen. De hackers hebben geen malware gebruikt, maar gewoon gebruikgemaakt van de grootste zwakheid in de cyberbeveiliging: de mens, legt cybersecurity-specialist Jort Kollerie uit.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Russen hackten Signal en WhatsApp-accounts door ‘bespelen van menselijke psyche’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00