Rijkswaterstaat roept op om morgen, woensdag, indien mogelijk thuis te werken en niet de weg op te gaan. De oproep hangt samen met het winterse weer en de sneeuwbuien die worden verwacht. De snelwegen zijn momenteel grotendeels onder controle, zegt Jan Rients Slippens, senior gladheidsadviseur bij Rijkswaterstaat. ‘Maar vannacht wordt vanuit het westen opnieuw sneeuw verwacht die langzaam over het land trekt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Tot 10 centimeter sneeuw verwacht: Rijkswaterstaat waarschuwt voor gevaarlijke ochtendspits

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23

‘De verhoudingen tussen de EU en VS worden slechter en slechter’
07:57