Het kersverse beursbedrijf Reddit heeft met de eerste kwartaalcijfers sinds de beursgang hoge ogen gegooid. De omzet scoorde veel hoger dan verwacht. Waar analisten een omzet van bijna 212 miljoen dollar verwachtten, noteerde het bedrijf uiteindelijk een omzet van 243 miljoen dollar. Daarmee is de omzet met bijna de helft gegroeid. ‘Die cijfers zijn gewoond goed’, constateert Jean-Paul van Oudheusden, analist bij eToro.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Reddit gooit hoge ogen, beleggers duwen aandeel fors omhoog

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57