De afgelopen zestien maanden heeft Israël enorme klappen uitgedeeld aan de terreuras van Iran, meldde Benjamin Netanyahu gisteravond. Na afloop van een overleg met de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio concludeerde de Israëlische premier dat ‘de klus te klaren moet zijn onder de sterke leiding van president Trump’. Rubio waarschuwde op zijn beurt voor de gevaren van Iran voor de regio.
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Netanyahu ziet aanval op Iran als middel om eigen blazoen op te poetsen’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01