De kosten voor de overheid van het box 3-debacle dreigen ruim 400 miljoen euro hoger te worden dan geschat, schrijft FD. Volgens de Belastingdienst hebben mensen die te veel vermogenstaks hebben betaald ook recht op een rentevergoeding. ‘Je zou toch denken dat het ministerie van Financiën dit wist, maar toen ik hierover belde, leek men toch enigszins overvallen’, zegt FD-journalist Laurens Berentsen.
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Rekening door box 3-debacle mogelijk honderden miljoenen euro’s hoger’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00