De overheid houdt zich vaak niet aan de wet door het gebruik van de verkeerde IT-systemen, blijkt uit nieuw onderzoek van Binnenlands Bestuur en iBestuur. Dat begint al bij de aanbesteding, zegt onderzoeksjournalist Sjoerd Hartholt, die erover schreef. ‘Het gaat om gegevens van personen, maar het kunnen ook andere documenten zijn.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Overheid overtreedt wet na wet door inzet gebrekkige IT-systemen

Voormalig Fed-baas Alan ‘irrationele uitbundigheid’ Greenspan (100) overleden
06:11

Historische warme week verwacht: ‘het wordt met de dag alleen maar heter’
04:03

Jan Lammers haalt uit naar 'zijn' Zandvoort: 'Dat hebben we nooit gewaardeerd'
06:11