Treindienstverlener NS heeft voor het eerst sinds 2019 weer winst geboekt. Na forse bezuinigingen en prijsstijgingen heeft NS een resultaat van 11 miljoen euro geboekt. Ondanks de winst is het OV-bedrijf nog niet tevreden. In het jaarverslag zegt NS dat de verbeterde financiën ‘nog onvoldoende voor een financieel gezond NS’ zijn.
Lees het hele artikel op bnr.nl: NS boekt voor het eerst in jaren winst, ‘maar onvoldoende voor financiële gezondheid’

‘Keir Starmer kondigt vandaag zijn aftreden aan’
04:27

EU-leiders scherpen drugsaanpak aan, ‘uitlevering Bolle Jos zal nog lange tijd duren’
10:08

Apple verhoogt prijzen door chiptekorten, ‘iPhones zijn al schreeuwend duur’
03:33