De ontmanteling van de Russische hackersgroep NoName door Europol zal slechts een tijdelijk effect sorteren, vreest ethisch hacker Rogier Fischer van cyberbeveiligingsbedrijf Hadrian. De mensen achter het collectief zijn buiten schot gebleven en hebben in een mum van tijd een nieuw netwerk opgebouwd, zegt hij. 'Het blijft toch altijd dweilen met de kraan open.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: Hackersgroep NoName waarschijnlijk snel weer actief: ‘Wat ze deden is makkelijk te repliceren'

Automobilist steeds vaker slachtoffer van ‘pechhulp-cowboys’
05:40

VW overweegt 100.000 banen te schrappen en fabrieken te sluiten
03:22

Stikstofplan: bufferzone bij 100 natuurgebieden en extra maatregelen rond Veluwe
12:36