Iran kan weer gewoon bij zijn arsenaal ballistische raketten, meldt het Amerikaanse CNN. Uit satellietbeelden blijkt dat de Iraniërs de door de Amerikanen en Israëliërs dichtgebombardeerde toegangstunnels tot de ondergrondse arsenalen weer hebben open gegraven. 'Hier is een jarenlange militaire training aan voorafgegaan, Iran was hierop voorbereid', zegt BNR's buitenlandcommentator Bernard Hammelburg.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Iran kan weer bij ballistisch arsenaal, ‘heeft tunnels uitgegraven, jarenlang voorbereid’

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57

Giorgia Meloni en Emmanuel Macron proberen broze relatie te herstellen met bilateraal overleg
05:28

NAVO-chef Rutte weerlegt Trumps kritiek op bondgenoten met gouden letters en grafieken
06:06