De Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Araghchi heeft ‘vooruitgang’ gemeld na de eerste dag van de besprekingen tussen delegatieleden uit Washington en Teheran in Zwitserland. Dit ondanks alle online dreigementen van president Trump over voortzetting van de oorlog. De Amerikaanse delegatie werd aangevoerd door vicepresident Vance, die van Iran door parlementsvoorzitter Ghalibaf en minister van Buitenlandse Zaken Araghchi. Lagere functionarissen blijven nog de hele week in Zwitserland om verder te praten en gemaakte afspraken uit te werken.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Iran meldt vooruitgang besprekingen ondanks online dreigementen Donald Trump

Bekende Britse goudroof leidt Fiod naar 70 miljoen euro op Rotterdamse rekening
06:42

Yesilgöz: Nederland staat open voor productie Amerikaanse wapens onder licentie
05:03

‘Rusland is economisch nog niet op de knieën; het incasseringsvermogen is groot’
07:39