Binnen het kabinet zou hevige ruzie zijn over het stikstofbeleid van landbouwminister Femke Wiersma (BBB). Maar het debat daarover in de Tweede Kamer bleef opvallend rustig, met vooral veel frustratie vanuit de Tweede Kamer. Wiersma en de andere bewindspersonen hielden de kaken stijf op elkaar over de kwestie, aangezien het kabinet ‘in het proces van besluitvorming’ zit.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Kamer probeert te prikken in mestruzie, maar BBB en VVD houden rijen gesloten

‘Brein al bij één graad hogere lichaamstemperatuur in problemen’
05:43

JA21-leider Eerdmans dreigt kabinet: ‘Kies voor lastenverlaging of stap in reddingsboot van Klaver’
03:26

Nederlanders onvoorbereid op digitale erfenis, waarschuwt Pro-Kamerlid Kathman
10:55