De Israëlische aanval op Iran komt volgens voormalig commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif niet als een verrassing. ‘We zagen dit aankomen. De Houthi’s, Hamas en Hezbollah waren verzwakt, en uit signalen van het Internationaal Atoomagentschap bleek dat Iran zijn nucleaire programma aan het versnellen was. Voor Israël is een Iraans atoomwapen simpelweg onacceptabel.’ Ook hield Iran zich niet aan de gemaakte afspraken, en stapten de Verenigde Staten uit de onderhandelingen, aldus De Kruif.
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Drone-aanval Iran is topje van de ijsberg, we gaan nog véél meer zien’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01