Bij de uitreiking van de Grammy Awards gisteren spraken veel artiesten zich hardop uit tegen het beleid van president Trump. Het is tekenend voor het publieke debat in de VS momenteel, waar de tijd dat mensen zich stil houden wel voorbij lijkt. ‘Het speelt heel erg, het wordt dagelijks een steeds groter ding voor Amerikanen’, zegt de in de VS wonende cultuurjournalist Loeke de Waal. ‘Het wordt nu urgent dat je je uitspreekt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Artiesten spreken zich uit tegen Trump tijdens Grammy Awards: ‘Daar is moed voor nodig’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57