Op de Noordzee zijn twee schepen met elkaar in aanvaring gekomen. Daarbij is brand uitgebroken op een olietanker. Het gebeurde voor de kust van East Yorkshire, in het noordoosten van Engeland. Een Portugees vrachtschip botste daar op een Amerikaanse olietanker. Het vrachtschip was onderweg naar de haven van Rotterdam. Hulpdiensten rukken massaal uit.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Scheepsramp Noordzee: ‘Er is echt iets heel erg misgegaan’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01