Met nog twee maanden te gaan tot de laatste editie van de Dutch Grand Prix spreekt sportief directeur Jan Lammers zich kritisch uit over de gemeente Zandvoort. De geboren Zandvoorter is nog altijd verbolgen over de zogenoemde ‘funtax’ die werd ingevoerd.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Jan Lammers haalt uit naar 'zijn' Zandvoort: 'Dat hebben we nooit gewaardeerd'

Bekende Britse goudroof leidt Fiod naar 70 miljoen euro op Rotterdamse rekening
06:42

Yesilgöz: Nederland staat open voor productie Amerikaanse wapens onder licentie
05:03

Iran meldt vooruitgang besprekingen ondanks online dreigementen Donald Trump
04:46