Het zwaartepunt van het Russische offensief zal in de Donbas liggen, zegt oud-commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif. In de omgeving van Loehansk zijn concentraties van Russische troepen gesignaleerd. 'We denken dat de aanval in het noorden bij Charkiv was om Oekraïense reservetroepen naar het noorden te lokken. Het zwaartepunt van de aanval zal zijn waar het het gemakkelijkst is: in de Donbas.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Russisch offensief komt vanuit de Donbas’

Nederlandse cardiologen willen stoppen met nutteloze controles om wachtlijsten te verkorten
06:11

Europees Parlement stemt over digitale euro
04:42

‘Diplomatiek festival’ in Midden-Oosten na deal VS en Iran
05:13