Telecombedrijf KPN sluit verdere tariefsverhogingen niet uit. Dat zegt ceo Joost Farwerck in gesprek met BNR. Hij wijst erop dat in het licht van de inflatie en hogere loonafspraken de tarieven het afgelopen jaar al zijn verhoogd. ‘Dit kwartaal kijken we of we nog iets met de tarieven gaan doen, dat besluit moeten we nog nemen.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: KPN sluit verdere tariefsverhoging niet uit

Verenigde Naties roepen op tot ‘massale inspanning’ voor noodhulp aan Venezuela
04:21

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31