Het Nederlandse bedrijfsleven probeert volop te profiteren van de Oranjehype in de Verenigde Staten. Zo staat er in Kansas City het KC House, speciaal geopend om de samenkomst tussen Amerikaanse en Nederlandse bedrijven te stimuleren. De bijeenkomsten zijn tot nu toe ‘uitermate druk bezocht’, aldus BNR's sportverslaggever Jaap de Groot.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57