Het gaat economisch beter dan vorig jaar, maar de Nederlandse consument blijft opvallend voorzichtig. Volgens Marten van Garderen, econoom van ING Research, stelt de consument zich dit jaar tot nu toe enorm terughoudend op. ‘Terugkijkend naar de eerste helft van het jaar is de consumptie eigenlijk helemaal niet gegroeid, ondanks dat de consument er in koopkracht wel op vooruit is gegaan.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Consument voorzichtig door ‘hardnekkige inflatie en internationale spanningen’, ondanks koopkrachtstijging

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01