Democraten eisen dat president Donald Trump Amerikaanse huishoudens gaat compenseren nu een groot deel van de importheffingen ‘illegaal’ is verklaard door het Hooggerechtshof. Volgens persbureau Bloomberg zou het motief van de Democraten alles te maken hebben met de aankomende tussentijdse verkiezingen. Ook volgens huiseconoom Han de Jong is de eis ‘politiek gedreven’. Bovendien is de compensatie bepalen geen eenvoudige klus.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Democraten eisen dat Trump huishoudens compenseert voor onwettige importheffingen

10 jaar Brexit: veel beloftes zijn niet nagekomen
05:42

NAVO ziet ‘goed nieuws’ in gesprekken tussen Iran en VS
05:10

Andy Burnham moet kiezen tussen nieuw mandaat of erfenis Starmer
05:24