Na de mogelijk frauduleus verlopen gemeenteraadsverkiezingen een maand geleden gaan Gorcummers woensdag opnieuw naar de stembus. Om 07.00 uur opende het eerste stembureau waar vandaag in totaal 31.000 inwoners van de kleine stad hun stembiljet kunnen inleveren.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Gorinchem opnieuw naar de stembus, partijen voerden ‘ander type campagne’

Amerikaanse vermogensbeheerder BlackRock aast op bouwvakkerspensioen
06:03

Hoogste wetenschappelijke beurs naar onderzoek ‘freeze-reactie’
06:28

‘Zwartste scenario's Hormuzcrisis afgewend door flexibele energiemarkt’
05:21