Het is behoorlijk problematisch dat twintigers gemiddeld maar één jaar bij dezelfde werkgever blijven, zegt Generatie Z-expert Laura Bas. Daar kan best wat meer aan gesleuteld worden. ‘Ik zie dat jongeren vaak wat onrealistische verwachtingen hebben. Daar kun je als werkgever ook best wat duidelijker over zijn.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Problematisch dat Gen Z’ers maar zo kort bij werkgever blijven’

Autodealers wachten tot Prinsjesdag op meer duidelijkheid over youngtimerregeling
06:52

Nederlandse cardiologen willen stoppen met nutteloze controles om wachtlijsten te verkorten
06:11

Europees Parlement stemt over digitale euro
04:42