De Nederlandse goederenexport naar de Verenigde Staten is in de eerste tien maanden van vorig jaar gedaald. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) ging de waarde van geëxporteerde goederen met 4,7 procent omlaag vergeleken met dezelfde periode van 2024.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Nederland exporteert minder goederen naar VS in eerste tien maanden van 2025

Sjoerdsma: bij handelsmissie naar China is wel ruimte voor lastige onderwerpen
03:51

Amerikaanse vermogensbeheerder BlackRock aast op bouwvakkerspensioen
06:03

Hoogste wetenschappelijke beurs naar onderzoek ‘freeze-reactie’
06:28