De Nederlandse maritieme industrie gaat toch nog profiteren van de deal die het ministerie van Defensie heeft gemaakt voor de bouw van nieuwe onderzeeboten. Het vorige kabinet gunde de miljardendeal aan het Franse bedrijf Naval.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Nederland gaat toch meeprofiteren van Franse miljardendeal voor onderzeeërs

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23

‘De verhoudingen tussen de EU en VS worden slechter en slechter’
07:57

Nederlandse cfo’s somberder over toekomst, onzekerheid ‘nieuwe normaal’
04:17