DSM-Firmenich laat de winstprognose van 1.9 miljard euro voor dit jaar ongewijzigd, dat maakt het bedrijf vandaag bekend, het lijkt zich daarmee niet druk te maken om de tegenvallende kwartaalcijfers. De activiteiten rond voedingssupplementen en diervoeding presteren nog ondermaats en zijn lastig voor het bedrijf, denkt Koen Bender, directeur van Mercurius Vermogensbeheer en Pensioenpotje.nl. ‘Het vitamineprobleem blijft bestaan, en voor tegenwind zorgen.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Gemengde cijfers DSM-Firmenich: ‘Vitamineprobleem blijft bestaan’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00