De Amerikaanse president Donald Trump wil dat techbedrijven zelf gaan opdraaien voor de hoge energiekosten van datacenters. In het Witte Huis zal vandaag een bijeenkomst plaatsvinden met topmanagers van bedrijven om over dit plan te praten. Bedrijven als Amazon, Microsoft, Meta en Alphabet zullen ook aanwezig zijn bij de ontmoeting.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Trump wil dat techbedrijven zelf opdraaien voor hoge stroomkosten datacenters

Yesilgöz: Nederland staat open voor productie Amerikaanse wapens onder licentie
05:03

Iran meldt vooruitgang besprekingen ondanks online dreigementen Donald Trump
04:46

‘Rusland is economisch nog niet op de knieën; het incasseringsvermogen is groot’
07:39