De koers van de bitcoin is in korte tijd meer dan gehalveerd en daar zou het niet eens bij hoeven te blijven. Sommige analisten houden rekening met een verdere daling tot wel 70 procent, schrijft het FD. Volgens de krant is de cryptowinter begonnen, en die kan wel eens jaren duren.
Lees het hele artikel op bnr.nl: 'We zitten midden in de cryptowinter, het is maar de vraag of we er voorlopig uitkomen'

Autodealers wachten tot Prinsjesdag op meer duidelijkheid over youngtimerregeling
06:52

Nederlandse cardiologen willen stoppen met nutteloze controles om wachtlijsten te verkorten
06:11

Europees Parlement stemt over digitale euro
04:42