Framer, het eerste Nederlandse techbedrijf dat dit jaar een unicorn werd, is inmiddels een ‘dubbele unicorn’ met een waardering van 2 miljard dollar. De hoge waarde dankt het bedrijf aan kunstmatige intelligentie (AI), al wordt er steeds vaker gesproken over een mogelijke AI-bubbel. Maar volgens Constantijn van Oranje, special envoy van Techleap, is dat geen reden tot zorg: ‘Zelfs als er sprake is van een bubbel, is dat niet per se slecht, omdat AI een technologie is die blijft en alleen maar beter wordt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Constantijn van Oranje: ‘Zelfs als er sprake is van een AI-bubbel, is dat niet per se slecht’

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23

‘De verhoudingen tussen de EU en VS worden slechter en slechter’
07:57