Het demissionaire kabinet wil het Nationaal Programma Circulaire Economie omgooien. De economische voordelen van circulair werken moeten leidend worden in het denken, vindt demissionair staatssecretaris Thierry Aartsen, waardoor circulair werken een 'no-brainer' zou moeten zijn voor ondernemers. Het betekent onder meer dat de overheid zich meer gaat concentreren op 'economische modellen die renderen'.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Overheid wil blijven inzetten op circulair, maar dan wel mét rendement

JA21-leider Eerdmans dreigt kabinet: ‘Kies voor lastenverlaging of stap in reddingsboot van Klaver’
03:26

Nederlanders onvoorbereid op digitale erfenis, waarschuwt Pro-Kamerlid Kathman
10:55

Bergnet volledig overgenomen door grote infra-aannemer
05:55