De Amerikaanse vliegtuigbouwer Boeing heeft het afgelopen kwartaal meer toestellen afgeleverd en daarmee de omzet zien stijgen tot 22,7 miljard dollar. Toch leed het bedrijf nog altijd een verlies van 612 miljoen dollar, zo blijkt uit de kwartaalcijfers. 'Maar de weg omhoog is weer ingezet', zegt luchtvaartdeskundige Joris Melkert van de TU Delft.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Boeing ziet omzet stijgen, maar verlies blijft: ‘nog flink wat werk aan de winkel’

Sjoerdsma: bij handelsmissie naar China is wel ruimte voor lastige onderwerpen
03:51

Amerikaanse vermogensbeheerder BlackRock aast op bouwvakkerspensioen
06:03

Hoogste wetenschappelijke beurs naar onderzoek ‘freeze-reactie’
06:28